vineri, 21 februarie 2020

formule de calcul prescurtat


2 comentarii:

  1. Am avut probleme în căsătoria mea, deoarece soțul meu de 15 ani spune că vrea un divorț după ce am trecut împreună, asta mi-a frânt inima, încerc să înțeleg ce am greșit, dar nu m-am putut gândi la nimic, i-am spus vrăjitorului situația mea și m-a făcut să înțeleg că soțul meu nu este el însuși, mi-a spus ce să fac și am urmat instrucțiunile, în trei zile după vraja, bărbatul meu a ajuns la bunul său simț și a anulat divorțul, de atunci am fost trăind fericiți împreună fără nicio problemă, dacă aveți probleme în relația dvs., contactați-l pe Dr. Ajayi pentru o soluție durabilă pe adresa sa de e-mail: drajayi1990@gmail.com sau numărul Whatsapp / Viber: +2347084887094

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt Sandra form, SUA După 7 ani de căsătorie, eu și soțul meu am fost într-o ceartă sau alta până când în cele din urmă m-a părăsit și s-a mutat în California luna trecută pentru a fi cu o altă femeie, am simțit că viața mea s-a terminat și copiii mei Am crezut că nu-și vor mai vedea tatăl, am încercat să fiu puternic doar pentru copii, dar nu am putut controla durerile care mă chinuie inima în fiecare seară, inima mea era plină de dureri și dureri pentru că eram cu adevărat îndrăgostit de soțul meu, De fiecare dată când mă gândesc la el și îmi doresc întotdeauna să se întoarcă la mine, eram foarte supărat și aveam nevoie de ajutor, așa că am căutat ajutor online și am dat peste un site web care sugerează că dr. Fayosa poate ajuta să revin rapid la ex. Deci, Am simțit că ar trebui să-l încerc, l-am contactat și mi-a spus ce să fac și am făcut totul, apoi a făcut o vrajă de dragoste pentru mine, 48 de ore mai târziu, exact când dr. Fayosa a spus că soțul meu m-a sunat și mi-a spus că îi este dor eu și copiii atât de mult, atât de uimitor încât a spus că se va întoarce acasă a doua zi, cu multe de dragoste și bucurie și și-a cerut scuze pentru greșeala sa și pentru durerea pe care mi-a provocat-o mie și copiilor, apoi din acea zi căsătoria noastră a fost acum mai puternică decât așa cum a fost înainte. povestea mea pe internet că dr. Fayosa este un puternic jucător de vrăji pe care o să mă rog mereu să trăiesc mult timp pentru a-i ajuta pe copiii săi în vremea necazurilor, dacă sunteți aici și aveți nevoie de ex-ul dvs. sau de soțul dvs. mutat la o altă femeie, nu mai plânge, contactați acum acest puternic turnător de vrăji Iată contactul său Text sau sunați-l pe Dr. Fayosa Cu (Fayosasolusionhome@gmail.com) sau direct pe whatssapp +2348151918774 vă mulțumesc mult Dr Fayosa

    RăspundețiȘtergere