joi, 10 iunie 2010

Sa ne descretim fruntile

Dumnezeu s-a saturat ca lumea tot trecea din Rai in Iad si invers.
>
> A hotarat sa faca un gard intre Rai si Iad. A chemat pe organizatorul de
> licitatii Sf. Petru si i-a cerut sa-i gaseasca cei mai buni constructori.
>
> Sf. Petru dupa indelungi licitatii electonice a adus in fata Domnului 3
> constructori: un rus, un american si un roman.
>
> Dumnenezu ii ia la intrebari:
> - Rusule cu cat imi faci gardul?
> Rusul raspunde:
> - Cu 5000 de euro. Folosesc tehnologie ruseasca de ultima generatie,
> muncitori rusi toti unu si unu.
> - Americanule cu cat imi faci gardul?
> Americanul raspunde:
> - Cu 10000 de euro, dar folosesc tehnologie de ultra-noua generatie,
> stalpi
> cu senzori de miscare, fire wireless, camere de filmat prin satelit cu
> servere etc.
> - Romanule cu cat imi faci gardul?
> Romanul raspunde:
> - Pai cu 15000 de euro.
> Pai si ce faci de banii astia, intreaba Domnul.
> - Pai (si apropiindu-se de urechea Domnului) iti dau Tie 5000 de euro ca
> mi-ai dat licitatie, 5000 de euro ii tin eu ca am castigat licitatia, iar
> restul de 5000 ii dam rusului sa faca gardul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu