joi, 28 octombrie 2010

Ecoul - Taina


1.Daca n-am sa vin deseara
Mama usa n-o-ncuia
Spune-i tatei ca-s în poarta
Sau gaseste tu, sau gaseste tu, sau gaseste tu ceva.

R: În noaptea asta mama lumea e a mea
O lume de douazeci de ani
Priveste, mama, jocul si taci, nu întreba:
E foarte simplu, este ziua mea.

2.Nu pune nici-o întrebare
De întrebari m-am saturat
Nelamurita sa ramîna
Fie taina mea, fie taina mea, n-o-mpart cu nimenea.

R: În noaptea asta mama lumea e a mea
O lume de douazeci de ani
Priveste, mama, jocul si taci, nu întreba:
E foarte simplu, este seara mea.

3.De m-apuca miezul noptii
Si eu, mama, n-am venit
Lasa telefonu-n pace
Caci în noaptea asta, în noaptea asta, mama nu-s de gasit.

R: În noaptea asta mama lumea e a mea
O lume de douazeci de ani
Priveste, mama, jocul si taci, nu întreba:
E foarte simplu, este noaptea mea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu