Barbatul pana in 20 de ani: Avion de Hartie
Numai zboruri rapide, de scurta distanta si foarte scurta durata.
De la 20 la 30: Avion de vanatoare
Intodeauna la post, 7 zile pe saptamana. Ataca orice obiectiv.
Capabil sa execute diferite misiuni chiar cand acestea sunt la un interval scurt de timp.
De la 30 la 40: Aeronava comerciala
Mentine orare regulate. Destinatii destul de cunoscute si de rutina.
Zborurile intodeauna ies la ora prevazuta, dar mai necesita mutari si adaptari care irita clienti.
De la 40 la 45: Aeronava comerciala pentru zboruri transoceanice.
Functioneaza pe distante lungi insa doar la orele de lux. Destinatii de inalt nivel cu rare abateri.
Clientela soseste cu mari sperante, la sfarsit iese obosita, dar satisfacuta.
De la 45 la 55: Aeronava cargo
Pregatiri intense si foarte multa munca inainte de decolare. Odata in aer,
manevreaza sigur dar lent si ofera foarte putin confort in timpul zborului.
Clientela este compusa in majoritate din containere, valize si tot felul de obiecte mari.
De la 55 la 65: Deltaplan
Necesita conditii externe exceptionale pentru a-si lua zborul, de o munca teribila pentru a decola iar dupa aceea evita manevre bruste pentru ca sa nu cada inainte de de timp. Dupa aterizare, demonteaza si strange tot echipamentul.
De la 65 la 75: Planor
Zboara uneori, dar numai ajutat. Repertoriul manevrelor extrem de limitat.
Odata ajuns la sol are nevoie de ajutor pentru a ajunge la hangar.
Dupa 75: Aeromodel
Este doar decorativ, de functionat nici nu se mai pune problema.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu