miercuri, 24 februarie 2010

E GREA MATEMATICA ZIC EI!

1.Vă place matematica? De ce?
>Nu. Pentru că îi aiurea.
>Da, câteodată, când sunt exerciţii interesante.
>Nu. Nu înţeleg nimic.
>Da, doar algebra; nu ştiu de ce, dar îmi plac calculele.
>Nu pentru că trebuie depus prea mult efort.
>Nu, deoarece este foarte grea.
>Da îmi place dar numai algebra. Pentru că fără algebră nu ştiu dacă mă pot descurca în viaţă.
>Nu, pentru că e grea.
>Nu. Pentru că îi grea şi nu prea o înţeleg.
>Nu pot să zic că nu-mi place dar nici nu-mi place chiar aşa mult.
>Nu, nu îmi place, pentru că e aiurea şi e grea.
>Nu. Nu îmi place pentru că este grea şi prea multe formule, calcule.
>Aşa şi aşa deoarece este multă teorie.
>Nu. Pentru că nu îmi place să învăţ.
>Da. Deoarece este interesant este cea mai folosită materie din lume!
>Nu. Pentru că nu înţeleg nimic.
>Aşa şi aşa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu