Competenţe
comune în învăţământul Competenţe în învăţământul superior
preuniversitar - liceu
1.
Identificarea unor date şi relaţii matematice şi corelarea
lor în funcţie de contextul în care au fost definite
2.
Prelucrarea
datelor de tip cantitativ, calitativ, structural, contextual cuprinse în
enunţuri matematice
3.
Utilizarea
algoritmilor şi a conceptelor matematice pentru caracterizarea locală sau
globală a unei situaţii concrete
4.
Exprimarea
caracteristicilor matematice cantitative sau calitative ale unei situaţii
concrete şi a algoritmilor de prelucrare a acestora
5.
Analiza
şi interpretarea caracteristicilor matematice ale unei situaţii‑problemă
6.
Modelarea
matematică a unor contexte problematice variate, prin integrarea cunoştinţelor
din diferite domenii
|
C1. însusirea metodelor matematice care au aplicatii in
inginerie, fizica, mecanica, organe de masini, mecanisme,rezistenta
materialelor, informatica, metode numerice, studiul si tehnologia materialelor.
(1, 6)
C2. dezvoltarea abilităţilor de logică şi calcul
matematic, necesare utilizării metodelor matematice în celelalte discipline.
(1, 6)
C3. explicarea şi interpretarea
unor procese, precum şi a conţinuturilor teoretice şi practice ale disciplinei.
(2, 6)
C4. cunoaşterea şi utilizarea
adecvată a noţiunilor specifice disciplinei (2)
C5. utilizarea unor metode,
tehnici şi instrumente de calcul matematic şi de aplicare; (3)
C6. dobândirea
cunoştinţelor de bază de matematici superioare, necesare înţelegerii
mecanismelor matematice aplicate în celelalte discipline care o utilizează; |
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu