luni, 11 decembrie 2017

In loc de concluzii

A fi profesor este  o permanentă provocare. Modul în care ne facem mesajul credibil şi uşor de înţeles trebuie să reprezinte o permanentă preocupare. Trebuie să fim mereu creativi şi mereu capabili să facem faţă dinamicii sitemului de învăţământ şi a societăţii.

Ȋn zilele noastre utilizarea calculatoarele nu reprezintă un apanaj al intelectualului, ci al omului de rând şi, mai ales, al generaţiilor cărora ne adresăm. Trebuie să vorbim pe limba lor. Calculatorul a adus o evoluţie în domeniul ştiinţei şi cu siguranţă are un potenţial care aşteaptă sa fie exploatat şi în domeniul didacticii. Putem să facem online pe internet calcule care acum zeci de ani nu erau accesibile nici calculatoarelor din universităţi. Ţine de talentul profesorilor, de dăruirea lor să folosească mijloacele informatice  nu  ca  metode  alternative, ci ca metode complementare în predarea matematicii. Ȋn mod cert ele reprezintă  o evoluţie la nivel global şi avem posibilitatea de a alege ca ele să reprezinte o evoluţie şi la nivelul activităţii didactice a fiecăruia dintre noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu