marți, 17 decembrie 2013

Din înțelepciunea lor!



Este destul de distractiv sa faci lucruri imposibile.
Walt Disney

Viata nu este despre a astepta ca furtuna sa treaca , viata este despre a invata sa dansezi prin ploaie.
Vivian Greene
Nu am esuat  …  am  găsit  doar  10.000 de moduri in  care  nu  va funcţiona.
Thomas A. Edison

Fiecare om pe care-l intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva. De aceea incerc sa invat cate ceva de la fiecare.
Sigmund Freud
Problema nu e ca ne propunem prea mult si esuam ci ca ne propunem prea putin si reusim.
Anonim

Invatat e omul care nu mantuie niciodata de invatat.
Nicolae Iorga

Daca vrei mai mult decat ceea ce ai, trebuie sa fii mai mult decat ceea ce esti.
Anonim
99 % dintre esecuri apartin persoanelor obisnuite sa caute scuze.
Washington G. Carver

Nu te ingrijora din cauza dificultatilor tale la matematica, te asigur ca ale mele sunt mult mai mari .
Albert Einstein

Cel care nu a gresit niciodata… este cel care nu a incercat niciodata ceva nou.
Albert Einstein
Lipsa unui plan intr-un razboi este un lucru mai grav decat razboiul insusi.
Charles De Gaulle
E un lucru bun pentru un barbat needucat sa citeasca carti cu citate celebre.
Winston Churchill

…   l-am gasit citind
S-a spus ca omul este un animal rational. Intreaga mea viata am cautat dovezi care sa sustina aceasta afirmatie .
Bertrand Russel
Doua lucruri ma impresioneaza cu adevarat : constiinta mea interioara si cerul instelat .
Immanuel Kant

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu