marți, 9 iulie 2013

Ce profesie este ideala pentru dvs.?


Urmati-va oricand vocatia, chemarea. Nu abordati meserii la moda sau meserii conjuncturale, doar ca sa faceti ceva. Si acestea sunt cauza frustrarilor, revoltelor fara obiect, a esecurilor.
Rezolvati acest test pentru a afla ce domeniu vi se potriveste.
Pentru fiecare din enunturile urmatoare alegeti DA, in cazul in care va caracterizeaza situatia respectiva, sau NU, daca nu va reprezinta.


1. Imi place mai mult sa construiesc ceva decat sa citesc o carte.
  Da
  Nu

2. Imi place sa rezolv probleme si sa gasesc solutii pentru situatiile dificile.
  Da
  Nu

3. Imi place sa-I ajut pe altii cand au nevoie.
  Da
  Nu

4. Pentru mine, cea mai buna metoda de a invata lucruri noi este de a citi ceva referitor la subiectul respectiv.
  Da
  Nu

5. Imi place munca manuala.
  Da
  Nu

6. Imi place sa fiu sef de grup.
  Da
  Nu

7. Prefer sa cunosc toate datele unei probleme inainte de a ma implica in rezolvarea ei.
  Da
  Nu

8. Imi place sa am grija de altii
  Da
  Nu

9. Imi place sa concep, sa inventez si sa creez lucruri noi.
  Da
  Nu

10. Imi place sa ma exprim prin arta, muzica sau scris.
  Da
  Nu

11. Mi-ar placea o munca in care as putea fi in relatie cu altii toata ziua.
  Da
  Nu

12. Imi place sa lucrez cu materiale si echipamente.
  Da
  Nu

13. Imi face placere sa aflu fapte si idei noi.
  Da
  Nu

14. Cooperarea cu altii imi pare o stare fireasca.
  Da
  Nu

15. Caut sa descopar cum functioneaza lucrurile demontandu-le.
  Da
  Nu

16. As alege sa lucrez cu masini si obiecte mai degraba decat cu oameni.
  Da
  Nu

17. Reusesc in mod obisnuit sa influentez oamenii sa faca lucrurile in felul meu.
  Da
  Nu

18. Imi place sa construiesc si sa repar obiecte.
  Da
  Nu

19. Cercetarea pe care trebuie sa o efectuez pentru a-mi realiza proiectele imi convine.
  Da
  Nu

20. Imi place sa intru in relatie cu oamenii.
  Da
  Nu

21. Caut sa gasesc noi idei si noi modalitati de a efectua lucrurile.
  Da
  Nu

22. Solicit parerea altora.
  Da
  Nu

23. Imi place sa invat sa folosesc diverse instrumente/echipamente.
  Da
  Nu

24. Imi este usor sa urmaresc instructiuni scrise.
  Da
  Nu

PROFIL TEHNIC
Daca ati raspuns DA la enunturile 1, 5, 9, 12, 15, 16, 18 si 23, inseamna ca va atrag ocupatiile in care accentul se pune pe partea practica, iar sarcinile sunt fixe si clare. Sunteti o persoana logica, aveti nevoie de un scenariu de lucru bine stabilit. Vi se potrivesc domenii ca: mecanica, productie utilaje, constructii, reparatii si intretinere, transporturi, mestesuguri si tehnologie.

PROFIL SOCIAL
Daca ati raspuns DA la enunturile 3, 6, 8, 11, 14, 17, 20 si 22, inseamna ca sunteti o persoana orientata spre ceilalti, care vrea sa schimbe ceva in viata oamenilor din jur si care se implica in societate. Va place sa lucrati cu oamenii. Vi se potrivesc profesii in domenii precum: medical, educare si formare, asistenta si consiliere, religie.

PROFIL CREATIV
Daca ati raspuns DA la enunturile 2, 4, 7, 10, 13, 19, 21 si 24, inseamna ca sunteti o persoana creativa, cu multa imaginatie, care se bazeaza pe propriile forte si stie sa fie, atunci cand trebuie, un adevarat luptator. Va place sa fiti in centrul atentiei si aveti perseverenta necesara pentru a trece peste obstacole sau a-i convinge pe altii. Puteti alege domenii ca: arte si spectacole, afaceri si finante, cercetare stiintifica, vanzari si servicii, turism, drept.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu