joi, 9 ianuarie 2014

O gamă de abordări de predare pentru a satisface nevoile tuturor cursanţilor


            Învăţarea eficientă a matematicii implică utilizarea unor metode de predare variate. În acelaşi timp, există un consens general că anumite metode cum ar fi învăţarea bazată pe probleme, investigarea şi contextualizarea sunt eficiente în special pentru creşterea realizărilor şi ameliorarea atitudinii cursanţilor faţă de matematică. În timp ce majoritatea autorităţilor centrale din Europa declară că oferă o anumită formă de îndrumare privind abordările didactice pentru matematică, există un potenţial suplimentar destinat întăririi suportului pentru metode care promovează învăţarea activă şi gândirea critică a cursanţilor.   Raportul relevă faptul că utilizarea TIC în matematică este recomandată în majoritatea statelor. Totuşi, în pofida disponibilităţii lor generale, computerele sunt rareori folosite în timpul orelor de matematică. Această contradicție demonstrează un eşec în oferirea de relevanţă matematicii prin conectarea sa cu o tehnologie pe care cursanţii o utilizează zilnic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu