sâmbătă, 11 ianuarie 2014

ZIUA INTERNATIONALA A CUVANTULUI MULTUMESC!

Iti multumesc frumoasa si distinsa doamna
de Mihail Buricea



 Iti multumesc frumoasa si distinsa doamna
Ca ai venit in viata mea surazatoare
Atunci cand eu intram in cenusia-mi toamna
Sub cerul luminat de stele trecatoare

Tu ai sosit in universul meu de vise
Cand rataceam stigher prin false labirinturi
Asa cum ratacea de ani pe mari Ulise
In arca sa manata-n larg de negre vanturi

Tu ai aprins in inima-mi indurerata
Un dor de-a merge mai departe printre astre
Cu tine virtual prin lumea-ntunecata
Calauziti in mers de visele albastre

Frumoasa doamna te-as ruga sa iei aminte
Sa nu ma duci pe caile nepotrivite
Din valea plangerii lipsita de cuvinte
Ca am sa plec din viata ta pe nesimtite

Atunci ma voi retrage-n patria tacerii
Acolo unde-am fost mereu pan’ te-a cunoaste
Ma voi preface intr-un munte al durerii
In drumul meu necontenit spre miazanoapte

Dar eu as vrea ca sa ramai fermecatoare
Sa fii in viata mea icoana cea divina
La care sa ma-nchin in rasarit de soare
Cat voi mai fi cu tine-n marea de lumina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu