marți, 11 martie 2014

Cateva glume si bancuri sa ne si distram putin

Un pacient se adreseaza medicului sau :
-         Doctore, ce trebuie sa fac pentru a trai pana la adanci batraneti ?
-         Nu fumati, nu beti, nu faceti dragoste si mancati cat mai putin !
-         Cu un asemenea regim sunteti sigur ca voi trai pana la o suta de ani ?
-         Nu, dar timpul vi se va parea foarte lung !

Un cuplu  iese la plimbare cu masina care ruleaza linistit, cu 90 km/ora, barbatul aflandu-se la volan. Femeia il priveste din cand in cand si, la un moment dat, ii spune :
-         Asculta, suntem casatoriti de 15 ani, dar vreau sa divortam….
Sotul nu ii raspunde, doar mareste viteza la 100 km/ora.
-         Eu, continua femeia, am o aventura cu cel mai bun prieten al tau, care este un amant desavarsit…
Si de aceasta data, barbatul tace si creste viteza la 110 km/ora.
-         Vreau sa imi ramana casa si copiii, continua sotia.
Barbatul accelereaza la 120 km/ora.
-         Vreau si masina si contul din banca si cardurile de credit…
Masina este in apropierea unui zid si barbatul accelereaza la 130 km/ora.
-         Dar tu ce ai vrea ? il intreaba femeia pe sotul ei.
-         Nimic, am tot ce imi este necesar.
-         Adica?
Inainte de a izbi masina de zid, barbatul ii spune:
       -   Doar eu am airbag…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu